"Mijn hypotheekspecialist"

Klacht indienen

Natuurlijk wil GeldXpert jou snel en goed helpen. Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over ons. Dat zien wij als een klacht. Een goede klachtenbehandeling helpt ons te begrijpen wat er verkeerd ging. We willen hiervan leren en zo onze service verbeteren.

Je kan jouw klacht mondeling, telefonisch of schriftelijk bij ons melden. Wij registeren jouw klacht en zoeken naar een oplossing. Soms weet je direct al waar je aan toe bent en anders hoor je hoeveel meer tijd we nodig hebben.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Kom je er samen met de GeldXpert Vestiging niet uit, dan kunt je terecht bij GeldXpert Nederland. Of als de GeldXpert vestiging hierbij is aangesloten, bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Maar neem altijd eerst contact op met de vestiging waarover je een klacht hebt, de GeldXpert vestiging in jouw buurt.  

Autoriteit Financiële Markten folder

De Autoriteit Financiële Markten heeft over het doen van een klacht een folder opgesteld. Bekijk deze pdf: Wat moet u doen als u een klacht heeft?

Waarom GeldXpert?
  • 100% onafhankelijk
  • Jouw persoonlijke situatie is leidend
  • Alle banken hebben we beschikbaar
  • Voor alle financiële vragen